vrijdag 6 maart 2009

De trap naar boven. Terwijl ik de foto maak sta ik met mijn rug tegen het raam naast de voordeur.
De toilet boven! Kijk naar de mooie stortbak!! Mensen die hem willen hebben?? Deze ruimte wordt het washok/ CV-ruimte. De muur achter wordt nog doorgebroken daar zit een kast die er ook bij gaat horen.





De wasbak en het mooie granieten aanrecht in de badkamer.


Overzicht van de badkamer. De ene deur is naar het balkon, de andere gaat naar de douche.
De deur naar het balkon gaat dicht en er komen twee ramen..




Hierboven zie je Siebe in het kantoortje!


Hierboven zie je de gang met aan het eind de voordeur. De deur links is de deur naar het kantoortje. De deur die je niet helemaal op de foto ziet vooraan op de foto rechts is de toiletdeur

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, nou begint het allemaal een beetje vorm te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ghighi echt heerlijk ouderwetse inrichting... maar te gek zeg, al die foto's, zo krijg ik nog een beetje plaatje ;) als ik ergens in de zomervakantie een daggie kan helpen???

    BeantwoordenVerwijderen